- zgled učitelja
- pogostost vključevanja branih aktivnosti
- izbira ustreznih besedil – učitelj je pozoren na:
- dolžino besedila
- besedišče
- vrsto abecede
- velikost črk
- razmik med vrsticami
- poravnavo besedila
- ustrezno pisavo (Arial, Tahoma, Verana, Calibri – med tem ko pisava Times New Roman ni primerna za učence z govorno-jezikovnimi motnjami)
- pomoč pri izbiri knjig
- bralni dogodki
- uporaba strategij
- strategija povezovalne hipoteze
- poslušalsko-bralna strategija
- strategija glasnega razmišljanja učitelja
- …
Učitelj pri učenci razvija branje z razumevanjem preko iger, sestavljanja povedi, povezovanjem slik z besedami/povedmi, pisanje besed/povedi, iskanje vsiljivca, razvrščanje v preglednice, iskanje ključnih besed/povedi, iskanje naslova, postavljanje vprašanj …
CC 0, Pixabay: https://pixabay.com/illustrations/teacher-school-university-board-1015630/
vir: Rot Vrhovec (2017)