Vloga učitelja

  • zgled učitelja
  • pogostost vključevanja branih aktivnosti
  • izbira ustreznih besedil – učitelj je pozoren na:
    • dolžino besedila
    • besedišče
    • vrsto abecede
    • velikost črk
    • razmik med vrsticami
    • poravnavo besedila
    • ustrezno pisavo (Arial, Tahoma, Verana, Calibri – med tem ko pisava Times New Roman ni primerna za učence z govorno-jezikovnimi motnjami)
  • pomoč pri izbiri knjig
  • bralni dogodki
  • uporaba strategij
    • strategija povezovalne hipoteze
    • poslušalsko-bralna strategija
    • strategija glasnega razmišljanja učitelja

Učitelj pri učenci razvija branje z razumevanjem preko iger, sestavljanja povedi, povezovanjem slik z besedami/povedmi, pisanje besed/povedi, iskanje vsiljivca, razvrščanje v preglednice, iskanje ključnih besed/povedi, iskanje naslova, postavljanje vprašanj …

CC 0, Pixabay: https://pixabay.com/illustrations/teacher-school-university-board-1015630/

 

 

vir: Rot Vrhovec (2017)

Dostopnost